Згідно з Правилами роздрібної торгівлі алкогольною продукцією, затверджених постановою КМУ №854 від 30.07.96 р. , алкогольна продукція належної якості поверненню або заміні не підлягає.
У разі виявлення недоліків, фальсифікацій алкогольних напоїв, продажу їх в неналежної якості, споживач має право вимагати від Інтернет-магазину:
● заміни на аналогічний товар належної якості,● заміни на інший товар з відповідним перерахунком відпускної ціни,● повернення коштів.
Для здійснення заміни товару або повернення коштів, покупцеві необхідно надати розрахунковий документ встановленого зразка, виданий йому Інтернет-магазином при покупці товару, що підтверджує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
Також при оформленні замовлення, що включає алкогольну продукцію, покупець погоджується з тим, що має право відмовитися тільки від усього переліку замовленої продукції, а не від її частини.